home sweet home

Är hemma nu, gymmet var svindrygt idag. Helvete vad drygt det var tillochmed!
Väntar på att min kära mor ska komma hem så att jag kan rida Timmy. Inte det att jag inte kan rida honom själv, utan pajasen (mamma) glömde ta ur min sadel ur transporten när hon åkte. rackarns kotte vvavavaa

Näääääää idag blir det soft bara. En häst och rida och sen chilliwilli.
Imorrn tävlar jag på sorf, eller ja en klass med en häst. Det är nästan olagligt.
På kvällen blir det säkerligen Ransta med Vicky och Johanna :) Orkar inte sitta hemma en lördagskväll, neejjjj neeej neeej. vi får la se saja.

Nej nu vore det ju bra om jag lyfte på röven och drog och satte på mig ridkläder.
Jag tänkte iallfall på att jag skulle resa mig, ni vet väl att det är tanken som räknas?
Det ska bli mitt nya ord. eller flera ord är det ju. men ni fattar? ja de gör ni. bra

mamma kommer bli skitsur över att jag inte har diskat efter mig nu när hon kommer hem, då tänker jag säga att jag tänkte på disken, och att det är tanken som räknas. (kommer nog säkert lägga till ett fan mellan det och är, bara så ni vet)

nej, hard work work
peace


Kommentarer
Postat av: p!

sv; DU DET GÖR JAG MED!!!!

2009-09-18 @ 19:23:31
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0