hola amigos

Spanska skulle jag vilja spy på, om man nu kunde göra det. Man kanske kan spy på spanien? I allafall i en kartbok? ja.
Fattar verkligen noll av äckelspanskan! hatar det!

Har varit en helt okej dag i skolan tycker jag, hehe.
-Det ser ut som om han fortfarande tror att han är överkörd.
något i den stilen var dagens bästa kommentar. haha

Nu ska jag ut och rida, mmm vad sugen jag är.
nej inte så faktiskt! hellre skulle jag vilja ha bajs-mannen här att pussa på haha men det får bli ett senare intresse. Och när jag säger bajs-mannen menar jag inte bajs-mannen som springer runt helt nersmetad med bajs på olika festivaler. nej, jag menar en annan bajs-man. en betydligt snyggare sådan, och vet ni? Han luktar godare också. haha!

Är sugen på en ny skinnjacka också, en svart med nitar. råsnygg! Men jag tror jag väntar tills våren, då kanske nyare modeller har kommit in också :)

haha, och för er jag inte har sagt det till så är min dator typ sönder. eller jag kan inte skriva vissa bokstäver för jag råkade trampa på den när den stog på golvet och jag dansade och sjöng! haha
men nu sitter jag vid mammas dator så. :)

nääää stallet var det, TAGG på det!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0