hahahhhahhaha jag dör dör dör dör

Okej, jag hade tänk skriva ett jävla argt inlägg. Nico skrev nyss på msn och nu dör jag av garv istället, alltså det här måste ju vara en 10-poängare!
Nico hade tydligen fixat så hon kunde svara på frågor åt 118100 på sin dator, och såhär löd en av frågorna (visst säger man löd? eller lydde?) ÄH va i helvete, såhär lät en av frågorna:

Hej jag är en kille på 14 jordsnurr och alla mina tjejkompisar säger att det är skönt att ta på sin klitoris men jag har inte hittat min. Var sitter den?


HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHHA , allvarligt talat så måste det där ha varit det roligaste på jävligt länge!!! ahaha! herregud, nu dreglar jag också för jag garvar så mycket. Måste fan skaffa haklapp.

Nej, men haha nu var det en annan sak jag skulle skriva om egentligen.
Var hemma från skolan idag för jag är jävligt förkyld, och då låg jag i soffan och kollade på reprisen av mtv VMA 09, och vilket jävla as Kanye West är alltså! Tyckte sjukt synd om Taylor Swift när äckel-West snodde micken från henne.. Men iallfall så var Beyoncé jävligt snäll sen..
Kanye kan ju börja snacka när han har skaffat en snyggare frilla och en flickvän som inte ser ut som ett stearinljus!
Lady Gagas uppträdande var i särklass det bästa, även om Jay Z och Alicia Keys också var sanslöst bra. Och Beyoncé, hon är nog världens vackraste. herre.
Lite besviken blev jag över att man inte fick se en endaste lite skymt av Lil Wayne :'( haha, man blev ju typ lurad! För han Russell Brand eller vad han heter snackade om Wayne, och sen helt plötsligt sa han: OCH EN APPLÅD TILL.. och då började jag såklart hoppa upp och ner i soffan, skrika och sjunga (läs snora, hosta och flåsa) för jag trodde det var Wayne som skulle komma.. Men nejnej, det var nån annan jävla lök.

Äh! Idag har jag livnärt mig på bananer, vindruvor och glass. m-m-m! ÅHÅHÅÅÅH vet ni vilken glass? Nej inte BJ era fetton , utan ni vet sån där paket glass med jordgubb,päron och vanilj smak? Som man alltid käkade när man var liten? Så jävla gott så jag skulle kunna äta upp det tänkte jag skriva, men det gjorde jag ju också..

Och igår fick jag ett utbrott, fan va tokig jag blev. Men det var värsta vuxen-grejen så att det kanske var mitt första vuxna utbrott. eller hehe, nja men man kan ju drömma.
Nej men jag tappade ut ETT TON oboy-pulver på min vita jävla matta i tvrummet (om ni vill köpa en matta i present eller nått till mig köp inte en vit) -woops , det var vad jag sa då, fortfarande glad. Kände mig duktig när jag gick och hämtade en blöt trasa för att torka bort skiten med, men vad tror ni händer när jag börjar gnugga på matthelvetet? Jo den ilskna elaka dumma envisa oboyfläcken blir.... STÖRRE.
Nu är det alltså en bajs brun fläck på min matta, OH SO FIIINE



DUMMA MÄNNISKA, VET HUT!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0