fredag :D

Skapligt skönt med helg igen :) Men den här helgen kommer inte bli så rolig, eller ah den kommer inte bli så händelserik. Roligt kan man ju ha fast det inte händer saker. Typ när jag kollar på Americas Funniest Home Videos, då tittar jag ju bara och ändå garvar jag så att jag nästan kissar ner soffan. Kanske skulle jag plasta in min soffa, men jag tror inte den skulle bli speciellt mysig då. Tänk vad svettigt och klibbigt att sitta i den då! nää, kanske nått annat skydd än plast... Jag vet inget annat skydd än plast..
Eller så får jag strunta i att kolla på AFV, fast det är omöjligt.

Gah idag var jag och Emma och gymmade, skapligt ont i magen har jag nu efter monster-maskinen som typ vill döda de minimala musklerna som faktiskt finns på min kropp.. Svettades som ett lejon som var ute på zebra-jakt gjorde jag också. fyfan alltså, det är inte min grej de där! Men jag och Emma ska kämpa på som vildar och köra två ggr i veckan. Plus att jag fundilerar på att börja på boxning efter att jag har opererat handledsjäveln. Det skulle vara fetnajs.

Grejen är den nu också att jag måste ut och rida, och jag är jävligt övertrött så att mina hästar kommer hata mig för jag kommer snacka med dom så som Johanna gör med sina katter..... alltså värsta gay-språket. hehe
Men förhoppningsvis kommer inte mina hästar att göra kullerbyttor, för då dör jag.

Skapligt fuck på denna helg, och ni som vill kan komma hit. Eller ja, det vore chill om ni hörde av er först så jag hinner städa. haha! hehe! hoho!

Nej rida nu, sen ska jag lata mig som ettt aaaaaaas! fyfan vad ohälsosamt. AHAHAH fan vilket fult ord.
Jag borde typ ha blivit döpt till ohälsosam. Ohälsosam Englund. Seriöst det hade varit rätt fint på mig :D wie

Mitt barn ska heta Rex, och om det blir en tjej ska jag lämna henne åt vargarna!

peaceeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0