en ponny mindre

Tjuhula bandula!

Haha, fan vad jag är förkyld. Det rinner snor som det gjorde när man var typ 2. Fast, skillnaden nu är att jag faktiskt vet hur man snyter sig.. eller ja.

Ricki åker i slutet på den här veckan fick jag veta idag, känns jättebra :) Visst kommer jag sakna min rackare, men jag vet att han kommer få det suveränt jättebra! Och jag kommer få träffa honom ofta också :) Dom ska ha han på prov i två veckor innan dom bestämmer sig, men dom vill verkligen ha honom. Och även om inte dom köper honom kommer han inte komma tillbaka till mig.
Känns jävla bra faktiskt, jag är ju lixom klar med honom. Men jag har haft himla kul med Ricki :)


lalalalal nu ska jag plugga engelska, fan va kul!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0