det är underbart att vara en förebild

eller ja, det kanske var att ta i.
Men jag är stolt över min syster, det är jag!

M - Vill du se en bild på en kille jag nästan var tillsammans med?
jag- Vadå nästan tillsammans, är du dum? Får jag se då!
M- Han har jättesnyggt hår, kolla.
jag- (tänker att den jäveln kommer ha världens fjortis frissa) säger istället: åh
M- vadå åh? va han så ful?
jag- nejnej, han hade långt jävla hår ju! skitsnyggt. fast annars var det väl inget att ha!
M- idiot, nu fattar du väl varför vi inte vart tillsammans?
jag-  mmmen , men han hade ju långt hår!
M- alltså, väx upp


haha, det känns skönt att kunna leka lillasyster ibland :)
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0