BAJSAAAAAAA

Jag säger det ännu en gång, JAG HATAR ATT PLUGGA!
Har iallfall gjort klart ena samhälls läxan, way to go corr! Borde göra engelskan, grejen är att jag aldrig har läst Romeo och Julia, vilket gör det jävligt svårt att sammanfatta.

Ingen ridning idag, Monica har varit här och gett hästarna massage :) Alla var fina pch mjuka sa hon, och så måste vi åka till Mustang och pumpa i mer luft i min sadel.

Skolan idag var fan helt okej alltså, höjdaren var när sista lektionen var inställd! YEEEYYY HAPPY TIMES :D
hahah, jag och Nico sjöng med som fan till låten Halo, tror inte att Jannike var sådär överförtjust. hahahah, men hon ska inte säga något för jag och Nico kan iallfall texterna vi sjunger. till skillnad från vissa andra.. he heheheh

FAN vad jag lääängtar till helgen nu också! :D
på fredag blir det stockholm, och jag ska göra slut på en jävla massa pengar- det är min plan.
lördag blir det gymmet med Emma på morgonen, sen rida och sen hem till Pilar och utgååång. hahah roligaste är att jag ska förfesta själv :D fett kul, ska ösa som fan hos P! hahah! Men träffade Sannah idag i skolan, och hon sa att hon inte heller hade nått sällskap, så vi kanske sällskapar då:)
Sen på söndagen ska jag inte hem, jag behöver inte rida eller nått så jag ska bara chilla med P hela fuckin dagen :D lycka, hahah äntligen!

Nu så ska jag ta in mina kära små hästar, för söta ibland.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0