aloooha

Shulululu

Sitter och pluggar i skolan med Vicky och Johanna. Eller okej, det där var fan en lögn. En STOR lögn!
haha, vi borde plugga men istället bloggar jag och Vicky och Johanna satt nyss och dreglade efter Robin Bengtsson :P haha! nej men dom lyssnade när han sjöng och hade klätt ut sig till tjej på Idol :) höhöhö

Fan vilken seg jävla röv dag det har varit! Två skitsega lektioner imorse, på svenskan kollade vi på nån fuckad film, och det enda jag kommer ihåg från den filmen är att dom hade typ gjort löskukar. hahah eller ja typ. majskolvar. korvar? huh?
Sen fan så var idrotten inställd och nu har vi Samhäll. Slutar kl tio i treeeee och då ska jag och Emma glida till gymmet.

Ricki åker idag, älsklings bajsen <3

Nej, nu ska jag försöka plugga. men istället kommer jag kolla runt på bloggar. Jag känner mig själv för fan, ja det gör jag!



Den här snubben sitter vi och kollar på nu, måste typ hämta papper så jag och Vicky kan torka bort saliven runt munnen. hahahh! sjukt snygg iallfall, sen behöver man ju inte lyssna när han sjunger. NÄÄEJ FOLKS det skippar vi saja!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0