Viktoria Andersson

Viktoria Viktoria
Du måste fan ha blivit född med en gloria

Du är jämt så himla snäll
Inte ens om du är dum vill man ge dig en smäll

Viktoria Viktoria
Visste du att ditt namn rimmar på snyfthistoria?

Jag älskar när du på Johanna juckar
När du raggar är det verkligen raka puckar

Du är för gullig när du säger hejhej
Jag hoppas verkligen att du aldrig flyttar till Bombay

Om du skulle flytta till Bombay skulle jag bli ledsen
Då skulle jag lägga ut en efterlysning i Expressen

Både inuti och utanpå är du blond
Men jag tror ändå att du kommer slippa jobba i ett korvstånd

Nej nu måste jag sluta innan jag bajsar på mig
Ville bara att du skulle veta vad jag tycker om dig

Kyss och smek
Från en Corr som är dödsblek

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah sköning, =)<3

2009-10-21 @ 01:04:09
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0