vidriga jävla idiotiska fittmänniskor!

Idag har varit en gråt-dag för mig, mitt ansikte är svullet och pluffsigt och sminket försvann snabbare än blixten.
Kanske ska berätta varför också, och nu börjar jag böla igen :'(

Satt och red Timmy på ridbanan, han var jättefin. Älgjakten börjar ju idag, och när jag hade ridit ett tag så börjar dom skjuta inne i skogen, jag hoppades väl att dom hade missat och så men jag tänkte inte mer på det. När jag sen typ 20 min ska skritta av Timmy så springer 3 älgar ut ur skogen, JÄTTErädda var dom. Det var en mamma-älg, en bebis-älg och en pappa-älg med horn. (heter det kviga, kalv och tjur eller är det kossor?) Iallfall så är dom kanske 150 meter från mig och Timmy. Och dom är helt förvirrade och stressade. och fyfan vet ni vad som händer då?
Jo då kommer det en jägare ur skogen och först skjuter han pappa-älg, men pappa-älg dör inte på en gång, så han springer och skriker. Och DÅ skjuter den jävla fittan BEBIS-älgen!!!! FYFAN vad jag grät!!! och när dom har skjutit bebisen så skjuter dom pappan så han dör. Och mamman är kvar, lever och skriker för hon är så rädd, för att hennes bäbis och kille har blivit skjutna. ÅÅÅHHH vet ni hur totalt jävla vidrigt det var att se? Sen sköt dom mamman, men dom träffade inte ordentligt så hon sprang upp i skogen och så fick dom leta. FYFAAAAN på riktigt så krossades mitt hjärta. tusen bitar. om inte miljoner bitar. Hur kan människor tycka att det är roligt att skjuta djur :'(:'(
Nu är jag kött-motståndare. jävla fitt människor jag har aldrig grinat såhär mycket förut :'( stackars mamma, pappa och barn-älgarna :'(

R.I.P, I will never eat you again. for real.
bäbis älgen var jättesöt också :'(

Kommentarer
Postat av: djurvän

FY FAAN så vidrigt!!! Kan man inte anmäla dem???

2009-10-14 @ 00:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0