vart gick det fel?

alltså, hur i helvete blev jag som jag blev? haha fyfan jag är ju hemsk.
Imorse började min första lektion klockan kvart över åtta. Halv nio vaknar jag. Klockan hade ringt, och jag hade rivit ur batteriet ur mobilen. När jag sen höll på att stressa upp ur sängen som en jävla tok, gissa vad jag upptäckte då? JO vad fan!!! Jag hade målat mina naglar i sömnen, HAHAHAH jag vet det låter helt fuckat men jag hade inte målat dom innan jag la mig!! Hade ställt ett svart nagellack på bordet bredvid sängen, och när jag vaknade så var mina naglar, mina fingrar och mitt täcke fullt med svart nagellack! HAHAHHA jag dog. Fan vad läskigt. Har alltid varit lite skum när jag sover, men trodde fan inte att jag var så jävla dum i huvudet!

Iallfall så kom jag till skolan vid 9, och Manfred hade som vanligt sexualundervisning istället för geografi. herremin.

Nu ska jag ut och rida, och det är rätt skönt för det är inge kallt ute :) wey

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0