vad ska man göra?

Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska tycka. Om jag säger så, så vet jag varken ut eller in, bakåt eller inåt, högeråt eller vänsteråt, uppåt eller neråt. Helvetes skit, det här är inte jag.
Plus att jag alltid sumpar dom chanser jag får, HATAR mig själv just nu. Eller okej, inte hatar men jag blir så jävla irriterad på mig själv verkligen!

Grejen är den att egentligen vet jag precis exakt vad jag tycker, men jag är bara för rädd för att erkänna det för mig själv. det suger, det s u g e r att förneka saker, allt går åt helvete då.



I´ll give you everything I have, the good, the bad♥

Nu tänkte jag sluta deppa, ta mig i kragen som man säger. Tyvärr har jag ingen jävla krage på mig, och det suger för jag skulle verkligen ha behövt ta i den nu.

CORR det här är inte du, en fucking smäll skulle sitta fint!

skolan idag var bra, jag har alltid kul med my girlzzzz:) plus att jag gymmade idag efter skolan, och det gick skitbra för jag orkade mycket mer och kunde ha tyngre vikter också :D wie! nått bra iaf ;D

peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0