tonight is the night to let it go

Heipa, sitter och lyssnar på Wayniebabe. Hihi!

Försöker planera min helg lite också, Pilly my boo ska till Sthlm med Niki så där sprack vårat guus: (
Men snackade med Marre iallfall och det verkar som om det blir utgång i Västerås på fredag. Hoppas det iallfall:)
Sen på lördagen måste jag hålla mig hemma med mina hästar för mamma jobbar, men man kan ju hoppas att nån trevlig människa vill komma hit och softa lite :) och på söndag blir det som vanligt att ha ångest för att en ny vecka börjar dagen därpå. BAJSA!
OCH nu på torsdag har vi ett asbiffigt historia prov som ska göras, kommer faila! haha närå, ska plugga som en tok imorrn för då ska jag stanna hemma :)


och idag är jag smålycklig för det är premiär för både Ugly Betty och Desperate Housewifes (Y) Hoppas vid gud att Mike gifter sig med Susan annars tar jag livet av honom! for real for real

Och just nu har jag lust att skrika TMI, inte för att jag har någon anledning utan bara för att det är så jävla roligt så man skiter ner sig

peace

(nu håller marre på att skicka en bild med SB som vi kan kalla honom) (sen finns det tydligen en bild där hon tar på hans röv, alltså SBs röv) (HAHAHAHHAHAHAH)

(peace)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0