tack

Ibland tror jag iallfall att jag är älskad av gud eller nått. haha!
Nu vart fystestet imorrn inställt (Y) Istället drar jag och Emma till gymmet och svettas :) najjjjs


Now your the one

Ikväll ska jag väl inte göra något speciellt, plugga lite och kolla på svenska Hollywood fruarna ;) Älskar Maria, hon är störtskön verkligen! Jag svär på att Johanna kommer bli som henne när hon blir äldre! haha asroligt!

Förresten så var det pizza i skolan idag igen, jag och Vicky log så vackert vi kunde, och sen fan åt vi! Fast idag vart det bara två pizzor var. I fredags käkade ju hon 9 och jag 7 styckna. haha kanske lite väl elakt mot barnen i afrika. (egentligen är jag en snäll människa)

På onsdag blir jag hemma från skolan, känns ovärt att glida dit eftersom jag inte har nån engelska och inte nån samhäll. så äh jag kan lika gärna jobba hemma.
tjipptjipp

Hahhhahhahah ni skulle ha hört mamma för nån timme sen, F A N vad hon lacka ur. och jag visste inte ens att hon kunde sånna ord. För groteska för att skriva här i bloggen. haha!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0