oooooooopa

tjena

hehe min helg är rätt skön. eller ja typ .
Igår var mammsen och jag i Uppsala, först hon doktorn och HERREGUD vad min handled är fucked up! Doktorn (som är råskön) sa typ att om jag inte hade haft skinn, kött å sånt så hade mitt ena ben i handleden hängt löst. mysigt! så det ligger i princip bara där.. helt löst. mmm

Efter doktorn så gled vi ner på stan, jag skulle ha en ny vinterjacka hade jag tänkt för jag är sjukt trött på min goose. Iallfall så hittade jag en som jag ville ha men jag hade för fucking lite pengar med mig. Och då vart jag skitarg, så istället för att spara pengarna och lägga på mer sen till den jackan så råkade jag köpa en skinnjacka, en tshirt och vantar istället. typiskt mig.

nu ska jag rida hörs sen.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0