onsdag

onsdagen är fucking avklarad! YEY! woho! yeeeeees och allt sånt. hihih! :D

Var fan en chill dag :) Började kvart över åtta med engelska bokredovisning (inte så chill) haha, det gick fan rätt bra fast jag inte har läst boken. efter det så hade vi matte, och sen samhäll. på samhällen drog jag, Elvis och Johanna till matsalen och käkade hamburgare. Det kallar jag en perfekt lektion (Y)
Sen hade vi hål i tre timmar, då drog jag, Vicky, Johanna och Leoponken ner på stan. Först satte jag in pengar på banken (rik igen, wiiie) och sen köpte vi lite skitsaker och sen fikade vi :) Vi fikade för att vi firade att vi har slutat äta godis :D haha! bara vi kommer på nått sånt.
Efter hålet hade vi SoF med Manfred, HAHAHAHH alltså han är ju den sjukaste läraren alltså. Idag var det fan som om vi hade sexualundervisning. kuk, stake, onanera, orgasm. och då snackar vi om städer, statyer, och typ gudar. HAHA jag höll på att dö, seriöst. Det är ju ännu roligare att det är just han som säger så också. HAHA. Om Pihlström skulle säga så hade det inte varit lika kul alls.
haha

Imorrn ska jag komma upp ur sängen i tid, det har jag dealat med mig själv.

Och vet ni det sugigaste ever? fekka jag tappa bort mitt busskort så att jag var tvungen att köpa ett nytt idag :( Och jag lovar att jag kommer hitta mitt gamla nu också. skitkotte

Singla har kolik också, stackars lille pålle. mammsen är ute och går med henne nu. Lär ta å hjälpa till.
Spanskan och Maggan kan ta sig i rövva.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0