nu kommer det hända grejer

Det kan ni ge er fan på!
När jag har opererat mig ska jag göra två saker jag alltid har velat göra. Båda sakerna är jag samtidigt totalt jävla livrädd för att göra, men nu SKA jag och jag vet VAD jag vill göra också.
Och min mammsing har inget att säga till om längre, det är bra i sånnahär lägen! haha :D
Nej, men på riktigt ska det bli ashärligt! :D Och plus att Pilly och Fudd också ville, så det är ännu bättre. Ni vet, man kan behöva stöd. hha!

Tredje saken jag tänker göra kommer jag nog inte göra på ett tag, känns jävligt ovärt när man är 18. +att det är dyrt. haha!

FAN VAD TAGGAD JAG ÄR NUUUUU, hoppas fan jag får operationstid fort som faan!

kul att jag fick in ordet fan tre gånger i samma mening, jag är kunglig!

Imorrn ska jag först till skolan, slutar fem i halv tre. Bussen hem och sen är det bara att byta om till träningskläder och åka till Strömsholm och göra Fystest med Talang Till Topp, haha skoja inte att jag kommer döna av!

Och nu vart jag världens lyckligaste människa, Pilar och jag är tillsammans igen. Ni vet vi gick ju igenom lite jobbiga tider där förra helgen och veckan. Men vi har bestämmt oss för att ge oss ett till försök. Så nu är det vi igen<3 Är så lycklig förstår ni!

hiehiehiehei, nu ska jag ut.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0