my breath is your breath

Gullelåt, jao.

haha, nu har jag lugnat ner mig en aning, eller egentligen inte men jag kan inte hetsa hela tiden!

Varför finns söndagar egentligen? vavava? Man bara väntar på att dom ska ta slut så att det blir måndag och en ny skolvecka :( Som tur är så går jag bara 4 dagar den här veckan :) På fredag ska jag till sjukhuset i Uppsala kl 10, och då får jag förhoppningsvis operationstid för min handled, snääällla farbror doktorn ge mig det jag har jätteont :( Efter att jag har varit på sjukhuset så ska jag och min mammiiii shoppa, WOHO! Det är alltid roligast att shoppa med mamma, för då tycker hon synd om en ifall man är lite fattig, och då kan man se ledsen ut och få massa saker :D haha jag är hemsk :D

förresten så loggade marre in på msn nyss, och där heter hon ångeeeest. Vad tror ni hon menar med det? Om jag var hon och hade hetat ångeeest så hade jag syftat på Sean Banan. hahhaahah , förlåt jag ska inte börja igen.

sen skrev min fina vän detta:

mariamCissé säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
DIN BLOGGGGG
JAG KAN INTE SLUTA GARVA
FATTAR DU HUR JÄVLA SKÄMMIGT DET ÄR FÖR MIG?

corr svarar: Mariam, jag kan heller inte sluta garva och jag förstår precis hur skämmigt det är för dig :) Varför tror du jag skrev det?

peace


Kommentarer
Postat av: pb!

du är fan ondskan själv! :P

2009-10-04 @ 21:24:12
URL: http://pillyy.blogg.se/
Postat av: ida

jag ska ju också till uppsala på freeeeeedag klockan tio! tufft :) hahah

2009-10-05 @ 11:56:02
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0