mormor, jag kan inte göra något annat än älska dig

Det här är fantastiskt.
Mormor ringde för en liten stund sedan, och nu sitter jag och kan inte sluta garva.

mormor: Hej carroluskan, vet du vad som hände alldeles nyss?
jag: hej mormor, nej vad?
mormor: det var någon som ringde och flåsade i telefonen och sa att han var kåt
jag: haha va? vad sa du då?
mormor: Jag trodde han menade glad, för kåt betyder glad i Norge. Och jag väntade ett samtal från Norge.
jag: okeeeeej, men var det han från norge då?
mormor: nej det var det inte, för sen sa han att han ville slicka min fitta.


alltså det här var en 10-poängare. vet ni hur mycket jag och mamma dog av garv? nej ni kan inte fatta. jag dör fortfarande. Helt fantastisk, makalöst.

Tänk om det var min jul-kille från fagersta som ringde mormor, då ska jag fan ge honom en medalj.

peace

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! mormor då.. =P

2009-10-29 @ 16:40:46
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0