jag tar tillbaka allt

Jag tar tillbaka alla gånger som jag sagt att jag dör av garv, jag tar tillbaka alla gånger jag sagt att något är det roligaste jag varit med om. Det här slår allt, iallfall för oss som känner Marre. Just nu sitter jag och garvar så jag gråter, JAG GRÅTER! hahhhhahhha. Det är fan inte lätt att skriva när man gråter!

hahh, nu kanske jag ska berätta vad tjejen har gjort.

Marre är i Stockholm med nåra kompisar från hennes skola över helgen, och igår var dom ute på Stureplan och var på nån CLUB JAO, HHAAHHAHAH och klockan halv ett får jag ett sms: gissa vem som är här? Sean Banan, FETT:D snygg som fan dessutom!
HAAAAAAAAAAAAAAHAHHHHHHHHHHHHHAHHAHHAHAHAHAHAAHAHHHAHA okej ni ska bara veta hur mycket jag garvade när jag fick de där smset, och sen somnade jag om.. hhah
Men det värsta var att jag snackade med Marre idag och då skrev hon: hahhah men corr du förstår inte. Han ÄR snygg live, och HAN kom och dansade med mig. Satt i mitt knä och allt, JAG DÖR du skulle ha varit med.
Ni kan ju gissa hur mycket jag garvade då?

Lite konstigt var det. TYP:
1. Hur fan skulle jag kunna gissa på att det var Sean Banan som hon hade sett?
2. är det verkligen FETT att se Sean Banan?
3. Hur kan någon tycka att Sean Banan är snygg?
4. MARRE HAR HAFT SEAN BANAN I SITT KNÄ, HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHHA
5. Hur kan man ens vilja att folk ska veta att man har träffat en kille som kallas Sean Banan?

Iallfall så gjorde det här min dag, och Pilars också för jag var tvungen att ringa henne och säga: KÖTT FIFAAN
hahah hherrregud. Märker att det här inlägget är lite flippat, haha

Vill också att folk ska veta att jag INTE är avundsjuk på Marre, jag tycker synd om flickebarnet.


ser bara honom i marres knä framför mig. alltså det här borde ju bli med i historieböckerna. Mahahha

peace
och jag är en man som gillar mus.

Kommentarer
Postat av: pb!

nejnej, jag är man som ÄLSKAR mus! HAHAHAHAHAHA

2009-10-04 @ 17:38:31
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0