jag har tråkigt

kommer du ifrån?

sala city JAO
Heter? Corr
Hur gammal är du? 18
När fyller du år? 1 mars
Tycker du om någon just nu? fint väder vi har idag
Jag samlar på? haha inget
Gröna eller röda äpplen? green
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Pilly eller Marre
Vilken tid gick du upp idag ? halv 9 :(
Har du sovit i din egna säng inatt? jaa
Har du sovit ensam inatt? japp, eller med Grynet.
Har du strumpor på dig nu? ja, rosa asfina
Hur svarar du i telefon? aa hallå
Vad ska du göra ikväll? kolla på greys, och plugga :/
Vad ska du göra imorgon? skolan och göra prov, sen hem och rida
Var vill du bo när du blir stor? Skåne eller Gbg
Vad vill du bli när du blir stor? bäst
Är det okej att gråta? såklart
När grät du senast? HHHAHA igår när jag inte fick in Trixie från hagen, jag börjar ALLTID totalt störtböla då:P hah
Vilken årstid tycker du bäst om? SOMMAR !
Laddar du ner musik och filmer från internet? nej det sköter min P
Skulle du göra om du vann en miljon? bli tyst, börja dreggla och stirra framför mig för att sen tänka: shit dom kommer ta slut asfort
Bär du glasögon eller linser? glasögon när jag läser, ehehe
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nja, inte viktigt. men jag tycker om att ha det :)
Har du piercing? i öronen, men håller på att övertala min mor om tungan också
Har du tatuering? näej, men i november/december blire den första :)
Vill du gifta dig? nej
Vill du ha barn? absolut inte
Solar du ofta? haha nej
Är du bra på att laga mat? fyfan heller
Gillar du att dansa? jaa, men jag är värdelös
Hur vig är du? typ som en korsning mellan ett kylskåp och en lastbil
Vilken är din favoritglass? venne
Tror du på ett liv efter döden? nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? inget av dom, jag är trött hela tiden
ilka hårfärger har du haft? blondt, brunt
Är du beroende av något ? neeeeeeeeeee
Röker du? när jag är sugen
Brukar du bädda sängen? haha har aldrig gjort det i hela mitt liv
Vad var det senaste du sa? (snackade högt med mig själv) -jaaa lille corr va ska vi hitta på nu då
Vem kramade du senast? mamma innan hon åkte till jobbet :)
saknar du någon ? JA

så där har ni, en lista! Gör det bara för att ha en ursäkt till att inte börja plugga förstår ni :)



ÄLSKAR den här verkligen, har lyssnat på den sjukligt jävla länge. och den är fortfarande råbra :')

hihehieheihei

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0