Idol

gomorrn :)

Igår gled jag, Johanna och Marre till Stockholm och kollade på idol :D
Vet ni hur mycket snyggare dom är i verkligheten än på tv eller? :O JAG DÖR! haha
Rabih var iallfall snyggast, sjöng bäst, och helt outstanding. Det roliga var att vi satt bredvid Rabihs kompisar som hade kommit med feta plakat och tröjor. Då mådde jag bra, jag var hemma lixom.
Marre och Johanna dog för Eddie och jag måste hålla med att han var sanslöst jävla sjukt snygg.
Nicklas var SKITSMAL, typ tre Nicklasar på en Corr. haha

kommer bilder sen på Rabih och Eddie :) wie
och så filmade vi när dom sjöng, jisses jag smälte fan i helvete.

LOV är det också, YAHO. mitt liv kan inte bli bättre just nu. eller jo en sak som jag måste fixa.
och så vill jag ha mina skor, sen är det perfekt.



Svinbra och jag sääääger

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0