helvete

Trouble, vilket fick mig att missa skolan. Ofrivilligt denna gången. Jag som hade prov! SKIT.

Blir väl att vara hemma och rida idag, och sen ikväll vankas det Gamenight hos Pilly. Ska utmana Rasmus på något, något som JAG är bra på. Grejen är den att jag inte är bra på så mycket. fan. Kanske yoga? Men jag är så jävla osmidig så det funkar väl heller inte.

PLUS att jag är förbannad på alla våra hästar, alltså idag var dom cp hela bunten. Eller ja inte Puffa hon var snäll. Men alla andra hade seriöst nått fel i skallen! jävla snillen

Och igår började jag fan nästan böla IGEN, vafan? Varför snacka om det där nu? Varför ta upp det NU? Nu är det ändå försent. helvete!

UPPSALA imorrn :D:D:D:D det känns jävla bra, min arm ska bli taffsad på. äntligen.

NU-oboy
SEN-stallet

it will never, never stop.
I´ll trade the world for a piece of your heart

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0