hej tisdag

tisdag. Jag har trott hela dagen att det har varit onsdag :S ända tills mamma förstör min dag genom att säga att det är tisdag :'( fan, nu är det ju tre hela skoldagar kvar tills det är helg. fuckfuckfuckit

Jag har gjort engelska, och det var skittråkigt så nu är jag sur. Sitter och letar efter info om Oliver Twist, har redovisning imorrn och har läst 20 sidor av över 300. smart corr. menmen, jag ler så går det också.

Mycket garv i skolan idag, det gillar jag. Men jag gillar inte när Haggan garvar när jag snackar om känslomässiga saker :/ hon har inte mycket till hjärta den kvinnan..

nu ska jag sjunga, plugga, kolla UB och DH, duscha, fodra hästar, kissa, le, skratta, nysa, klia mig på ryggen, ta av mig glasögonen och sen sova.

försov mig imorse också, jag är den nya Nico.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0