håning

Sitter och dricker håning. eller te med håning. Håning är ett jävla gulligt ord.

Igår så åkte min kära moder och jag till Västerås, och fan jag blev friskare av att handla. galet.
Fick framskydd till Puma, bakskydd till Trixie, handskar och så beställde vi en ny tävlingsskjorta som nog var den snyggaste jag sett i mitt liv. Just fan vi beställde handtag också, som man fäster på tyglarna.
Nästa vecka ska vi boka tid hos CWD-människan i Strömsholm så jag kan få pröva ut min saaaadel :) och så tror jag hon ska få ett träns också Puma :) huehuehe


Puma fick sånnnnna, fast bruna :)


och Trixie fick sånna, fast bruna.



peace

Kommentarer
Postat av: sandra

inte alls bortskämd :O

2009-10-30 @ 17:16:11
URL: http://kungensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0