fuck you right back

Blir så jävla förbannad och besviken på vissa människor ibland. Blir helt jävla GALEN när folk ändrar sin personlighet efter vilka människor dom umgås med. Typ som att dom tycker att vissa människor är bättre än andra, och dom måste man ju helt klart slicka i röven. Jag har fan fått nog, jag hoppas att den gamla, den människan man gillade kommer tillbaka. Jag gillar inte den nya speciellt mycket.
Gillar inte att känna att någon verkligen tycker att den är mycket bättre än mig. Visst, fine om någon tycker det men då behöver man inte vara så jävla öppen med det heller..
Nu skiter jag i det här, är fan arg på riktigt.
Känns som att du inte tycker att jag är värd att vara din kompis. Att du är så mycket bättre, och det är fan inte sant. Vi är lika bra, du och jag. Lika bra som alla andra.
Nu ska jag sluta vara emo, men man blir så jävla besviken.
Får se vem som tar åt sig, det kan bli intressant. visst?


Plus att jag blir så jävla dampig på mig själv :( Imorrn ska jag in till sjukan IGEN. Men den här gången för att det är något skumt med mitt bäcken :/ Bröt det ju för 2 år sen. och nu är jag svullen bak vid bäckenet, och så LÄSKIGASTE GREJEN har det börjat klicka. Alltså det är sjukt obehagligt verkligen, känns som att benen rör sig fel. kan inte beskriva det riktigt.. men ska kolla upp det imorrn iaf.

OCH så håller jag fan på att bli sjuk:( varföööör? alltid på lov :'( Min hals gör svinont och så fryser jag asmkt. skitsamma, jag ska köra på ändå. Kanske struntar i att rida idag iallfall. Men imorrn ska jag visa Timmy för en spekulant, blir kul :) Carro heter hon, och är assnäll så jag hoppas att Timmy-ponken sköter sig! :)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0