en glad corr

Jag är glad.
Jag är glad för att måndagen är avklarad.
Jag är glad för att alla tre hästarna var jättefina idag.
Jag är glad för att jag har världens bästa mamma.
Jag är glad för att jag är mätt.
Jag är glad för att jag är varm.
Jag är glad för att det är lov nästa vecka.
Jag är glad för att det troligtvis blir party både nu och nästa helg.
Jag är glad för att jag har världens finaste vänner.
Jag är glad för att jag går i världens skönaste klass.
Jag är glad för att jag är glad.


Hur skönt är det inte att vara glad? Det är fan oslagbart! Just nu är jag asglad, och ändå är det inget speciellt som har hänt, bara typ småsaker :)
Och nu är det bara fyra dagar kvar i skolan tills det är lov.
imorrn går jag till fem i halv tre, sen ska jag hem och rida och säkert plugga också.
på onsdag slutar jag fem i halv fyra (kill me) och efter skolan ska Emma och jag gymma, och sen ska jag hem och rida.
På torsdag slutar jag tio i ett, ASSKÖNT och efter det ska jag hem och rida en eller två och sen åka på Louise träning med Trixie
SEN jävlar är det fredag! :D Slutar tio i tre och ska gymma efter skolan med Emma, sen hem och rida och kanske leka med Pillyboo om hon kunde :)

Min vecka är ändå rätt soft,
och nu hoppas vi på att lill-hästen sköter sig och att ungen kan rida så att det blir ett köp.
ett köp=ny sadel till Puma.
snälla gud.



HAHAHAH och den här bilden dör jag av. Jag lekte G hos Pilly i fredags. HAHAHHAHHA gud

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0