dutttiiii ricki :D

Hihi, som ni vet har jag inte Ricki kvar längre, men han och Isabelle tävlade för första gången tillsammans idag :) Dom hoppade en LB (1m) och var felfria :D Gash vad glad jag blev :) Hoppas dom ska träna hos Lena nått snart för jag saknar faktiskt Rickans pussar lite :)

haha, och jag måste säga att jag verkligen inte är en fotbolls-människa. Försökte iallfall kolla på matchen, men hur kul är det att kolla när dom aldrig gör mål? Hello, det är väl därför man kollar på fotboll, för att se målen? Och om dom nu inte gör nåra mål då borde dom väl kunna klippa in nåra mål så man får se nåra iaf! faan va det sög, så jag sket i det och kollade på Made ist :P haha

Och idag betalade jag in till Fanny, hon ska boka Rhodos-kryssningen :D Så den 12 november åker vi ett gäng, ÖS :D Men det blir inte lika många som ska med som vi var på Rhodos, eftersom nu måste man vara 18 och så tror jag inte vissa ville. JAG VILL iaf, och jag tänker inte ramla i vattnet!

Tänker nog sova snart, är sanslöst trött!
Och vet ni hur underbar Puma är att rida eller? FYFAN vilken jävla häst! KÄRLEK
Började typ böla idag bara för hon var så fin, ni som rider vet hur det känns när allt stämmer och hästen är totalt perfekt. det vet ni va?




Ricki på våran sista tävling tillsammans :)


SÄNGEN NU
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0