det sprack för Marre

hoeohhhhe.

Igår var ju Marre och jag ut på Pluto i Vås, det roligaste jag varit med om hände också.
När vi sprang till tåget som vi skulle ta till Västerås så upptäckte Marre att hon hade ett litetlitet hål i byxorna, på röven. I mitt tillstånd tyckte jag att det var askul så jag satte mig och börja asgarva. Men det var så litet så vi tänkte inte mer på det sen.
När vi sen nåra timmar senare var inne på Pluto så dansade vi och så, och helt plötsligt så stannar Marre upp och bara totalt rå-glor på mig. Jag fattar noll, men sen när hon vänder sig så ser jag (HAHAHAHAAHHAHAHAHAH) att det där lillalilla hålet har blivit VÄRLDENS största reva! hahhaha man såg hela ena skinkan och ner på baksidan på låret. Vet ni hur kul JAG tyckte att det var? -neeeej ahaahhha men Marre , heheheh tror du att nån tänker på det eller? hahahahah
Det slutade med att hon fick gå runt med en sjal runt röven resten av kvällen! haha
Nej men vi hade kul iaf, och sen var Damir gullig och skjutsade hem oss till Marre :)
Sen slockna vi rätt fort, haha eller iallfall jag ;D

Idag har jag bara ridit, eller bara och bara.. Red alla 3 på ridbanan, asfina alla också så det var skönt :)
Imorrn ska vi nog till Strömsholm och kolla på hoppningarna med Emma och Cilla :)




kärlek till den låten

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0