Byron :'( <3

Älskade, fina, klumpiga, och världens snällaste Byron :'(
Sånt här är så jävla jobbigt, fan vad jag bölar nu :'( Han var verkligen världens snällaste och gladaste hund :( Ibland har man tillochmed blivit galen på honom för att han har varit FÖR glad hela tiden.

Jag kommer sakna dig, du har fan funnits hos mig sen jag var 7 år :'( lilla gubben, vi ses i Nangijala. <3



sov gott gubben♥


när ska saker börja gå bra? och varför måste precis allt hända samtidigt?
fyfan vad jobbigt, på riktigt så här mycket har jag inte gråtit på länge.

hejdå Byron <3

Kommentarer
Postat av: Anna

men lillabyron då.. =( Vad har hänt?!

2009-10-07 @ 23:50:55
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0