äntligen

Äntligen ska jag få min sadel. yes.

Är asglad för det, men ändå är det något som känns askonstigt. Haha det har inget att göra med sadeln, utan det är något helt annat. Jag vet inte riktigt vad det är. inte alls faktiskt.
Ni vet när man känner i magen att något är annorlunda? Alltså inte typ att man är bajsnödig, haha utan nått annat.
Så känns det iallfall nu, det är förbannat jobbigt.
Jag behöver lov, jag behöver vara ledig. jag behöver en vecka där jag inte behöver bry mig om saker, där jag bara har kul. kul ska jag ha på lovet och jag vill verkligen att det ska börja NU.

Dagen har bestått av humörsvängningar, rapattacks och skratt
och så har jag blivit jämförd med Paris Hilton. INTE OKEJ!
Bara för att jag är blond, har en blogg och vill ha en chihuahua. plus att jag tydligen inte kan sjunga fast jag tror det. Jag tror bara folk är avundsjuka på min fantastiska röst.
fördommar gott folk, fördommar. haha nej men seriöst? Om det är någon som är totalt tvärtemot Paris Hilton så är det fan jag! Jag tror inte Paris gör dom sakerna som jag gör med mina friends. okej, det där lät snuskigt men jag menade det inte så.
Tror fan inte hon beter sig som en man då och då iallfall.

Fyfan gymmet tog livet av mig idag.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0