-mamma jag måste ha....

Ingen skola idag, vaknade halv nio av klockan och var tvungen att släpa mig upp och ta ut hästarna.
När jag vaknade var det jätteskumt, jag visste precis vad jag vill ha och vad jag behöver. alltså köpa eller skaffa.

Så jag berättade för mamma;
mamma vet du vad jag behöver?
nej, vadå?
en blå goose-väst, handskar, mössa, tungpiercing, nya jeans, smink och en stickad tröja.
okej, men köp det då.
vadå, så det är okej?
vänta lite, vääääänta liiiiiite. vad sa du typ i mitten?
hehe, tungpiercing saja.
VAIAHSJHSJJAHSJA, ved du vad man har det till???? SUGA KUK
alltså, nu får du lugna ner dig.
ALDRIIIGGGGGGGGG I LIIVET, jag sa det till dig igår också
men goose-västen då?
ja, mycket bättre


Precis så ska man göra när man vill ha något, man ska säga nått som är värre, för då blir plötsligt den där goose-västen inte så dyr, och inte så omöjlig. haha, men nu vet jag inte om jag vill ha en heller. för jag vill hellre pierca tungan. hhahah herre mamma är galen :D loveeelovelove

på riktigt så kommer jag nog kunna övertala mammsen, hehe de brukar gå.

nu ska jag plugga historia.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0