your heart has not a brain

Börjar fan piggna till lite. eller, haha inte fan är jag pigg men jag kan iallfall gå rakt nu. framsteg

Sitter och kliar Ella på magen, fan ibland önskar jag att jag var en hund. Skapligt skönt att bli kliad. haha
Inget på tv är det heller, så jag kommer säkert ruttna här ute i ingenstans. Känns ju fantastiskt verkligen.

Får helt enkelt musika mig igenom denna tunga kväll. Kommit på att jag älskar Erik Hassle, hans röst är ju fan sanslös.
Och sen förbannar jag det där jävla facebook just nu, går inte att fixa nytt albums-helvete så jag kan lägga upp kryssningsbilderna. fattar ni vad jag lackar eller? Sitter och smiskar datorn med en piska bara för jag är så arg!

haha roligaste var när jag skulle rida idag, mådde verkligen som en överviktig krokodil. HAHA höll på att kräkas och plus att jag var alldeles snurrig så det vart bara en skritt i skogen. Var typ som att åka berg & dal bana. haha crazy

Tackar Gud också för att det är söndag och inte måndag imorrn. Hade varit totalt omöjligt att komma upp ur sängen för att släpa sig till skolan.
hahah förresten så garvade jag röven av mig när jag läste i sala allehanda idag, (alltså de var gårdagens tidning) att Vicky sa att stämningen är LUGN. HA  HA HA HAAAAAAA, i min stjärt. Dagens lögn, men det gjorde du bra Vicky. att stämningen är lugn kanske stämmer ibland, när vi i sp08b sitter på lektion. Annars är det totalt sönderflippat, bara så ni vet det alla gulliga 94or. bräh



Älskar Nikis party-face. Mitt med för den delen.

nej fan ska göra 2an.
peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ENGLUND,BAJSA LITE ÅT MIG MED :D

2009-11-14 @ 20:15:20
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0