vem fan är det? HALLÅ

Var helt slut i huvudet när alarmsignalen på mobilen ringde idag, kanske för att den ringde kl 7 eftersom jag skulle fodra hästarna. Iallfall så fattade jag inte vad det var som ringde, men sen så såg jag att det var mobilen, så jag tryckte på en knapp och satte mobilen mot örat och började jiddra; HALLÅ, hallå? Men hallå, vem fan är det? Jääävligt kul att ringa kl 7. Och sen kom jag på att det var alarmet och ingen som hade ringt. HAHA fan va slut alltså!

Är skitsur för att det regnar ute, och för att jag ska rida massa idag. haha eller okej, kanske inte massa men jag ska rida Trixie på ridbanan, och så tror jag att Ida och jag ska rida ut tillsammans och då tar jag Puma. Timmy ska bara joggas lite nu eftersom han ska röntgas och besiktas på torsdag.

Sen som alltid har jag söndags panik, vill inte att det ska bli måndag liksom. Känns fett drygt.. bajsa


aja
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0