vad gör man inte?

Well, you´re a hot mess and I´m fallin for you
And I´m like, "Hot damn lemme make you my boo"


För att överleva denna sanslöst tidiga söndagmorgon så måste jag lyssna på musik. Älskar Hot Mess, älskar Living in the sky with diamonds, älskar flera. haha är fan rätt glad även om klockan inte ens är 8. Men jag överlevde ju natten ensam :D fint det!

Idag så skulle jag ha åkt på bio, men Carro ringde och ville pröva Timmy igen idag så det blir inge bio för min del :/ Men vi får hoppas att Timmy sköter sig, och det brukar han göra :) Vill verkligen att Carro ska ha honom :)

Iron Maiden är fan bra. haha, tänk att jag säger det. Men jag har börjat lyssna på lite annan musik nu också. känns ju.. wierd. haha nejdå

okej, lite trött kanske jag är som ni märker.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0