vad fan hände?

Kryssingen är över, jag har sovit i 12 timmar och mår fortfarande CRAP!
Det var sweeet iaf, HAHA och jag kan inte sluta garva när jag tänker på "pappan" och hur han juckade, HAHAHAHH alltså för äcklig! och så måste jag säga att ungen som försökte tjuva ur Nikis väska fan var värd en 10-poängare.
Och våra hytt-grannar var nog det värsta jag varit med om! fyra grabbar från Uppsala som sminkade sig och hade BUS så att det lyste om dom. haha det var askul, bajsa fan på mig alltså.

Mr Sweet gjorde typ hela kryssningen, skönaste killen jag träffat! och roligaste var att när jag och Vickan hade vaknat hos honom och skulle gå och köpa frukost så hittade vi inte tillbaka till hans hytt, och vi som skulle bjussa på frulle! Så vi satte och oss deppade mitt i äckligaste korridoren och käkade mackor som var svindyra och smakade lös hundskit. Festisarna smakade spya så våra liv vart inte bättre för det!

Men det bästa var fan när vickan skulle berätta att vi bodde i korridoren där alla negrer bodde (lugn nu, jag är inte rasse, mina homies är negritos) Iallfall precis när hon sa det till Mr Sweet så kom det en MÖRK (okej jag säger så istället) ut ur hytten. Det var han med röda byxor och blingbling. HAHA. Iallfall så hörde han vad Vickan sa, så han vart SKITLACK. Först frågade han mig ba: vare du som sa nått? Jag vart skiträdd och typ började skaka och pep att det inte var jag som sagt nått. Sen sa Mr Sweet att han skulle lugna ner sig lite. Då vart han lack och gick till Vickan och han frågade vad hon sa. HAHA och hon är så jävla klyftig så hon säger igen: jag sa bara att vi bor bland alla negrer. HAHAHAH
Var skitkul. Kanske inte just då, men efter.



Nu ska jag köra crazy-fish och öva så jag kommer upp till bläckfisk-nivån!

Kommer dö idag när jag ska rida, kommer verkligen göra det. Typ lägga en kaka i huvet på hästen! hahahah vilken jävla syn, borde fan göra det bara för att.

Kommer sakna Johannes. nej just det Yohannes. HAHAHHAHHHAHA nej

är fan övertrött
akta dig Waynie


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0