tralalalalaaaaa

Jag är tralalalaaaa jätteglad :D wiewiewie, idag ska vi glida och se New Moon på bio :D Hur länge har man inte väntat på den filmen? Så Edward here I come :D mjaaahhuuu. Okej, lugnlugn.
hiihii

nej men seriöst nu. Jag är fortfarande sanslöst äckligt snorig, yummie! Hoppas fan jag blir friskare snart annars blir jag galen! det är så jävla drygt att gå runt och harkla och äckla hela tiden. haha


hahaha och kolla på den här bilden, visst ser den fan äkta ut? ska tillägga att den inte är på riktigt, P har handen ivägen ;) haha :D




HAHAHAHh , undrar om Vickan får ännu mer lebb-fobi nu :D
men, det är inte på riktigt. jag repeterar.

peace

Kommentarer
Postat av: pillyy

corr det är ju visst på riktigt, varför ska du skämmas för? :O haha ;)

2009-11-22 @ 18:02:49
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0