They can all get fucked, just stay true to you

Gillar verkligen Eminem, han är fan både snygg och råbra. INTE på Waynes nivå, men bra är han :)
Sitter och lyssnar på massa depp låtar av Eminem nu, haha inte vet jag varför riktigt för jag har inte nått direkt att vara deppig över. Eller jo, kanske att jag är ensam hemma och alla andra ska festa ikväll? Det suger getkulor.
Kollar på The Hills också, det är ju skitbra! Tänk om man hade ett sånt liv, fan va härligt. Om jag såg ut som Audrina skulle jag haffa Brody direkt. haha! Är fan kär i honom. haha

nej men på riktigt så är det jävligt mörkt ute, och på riktigt så är jag asrädd! haha roligaste var när mamma skulle åka (hon är hos sin bror) jag ba: mammmmmaaaa jag är fan skiträdd, jag kommer inte våga sova ensam. haha så svarade mamma: Det finns öl i kylen, sprit löser allt. Och vill du inte sova själv ring nån kille. hejdå.

HAHAH alltså vad är det här? mamma? haha :D askul iaf, garvade som en galning.

haha, här har ni lite vackra pics från igår, och jag vet att vi är vackra så ni behöver inte tjata asmycket om det!





Me and my Girlfriend P



HAHAHHAH alltså jag kan inte sluta garva åt den här jävla bilden. hha



Jag heter Corr och jag säger peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0