skönhet?


Detta kallar jag äkta skönhet. HAHAHA hundcorr.

Jag är lite glad, ni vet sådär att man inte riktigt kan sitta still? Jag vet inte varför heller, men det är mycket trevligt att vara glad :) haha!
Sitter och lyssnar på låtar som man lyssnade på för skitlängesen, FAN vad minnen man har till vissa av låtarna :') Vissa minnen som man ler åt, och vissa som man får ont i hjärtat av. på riktigt, kramp och svårt att andas.
Man tänker på saker som hände, och saker som verkligen borde ha hänt men inte gjorde det. Saker som man har förstört, och chanser man aldrig mer får tillbaka.

men som sagt så är jag glad så nu tänker jag stänga av dom deppiga låtarna och sätta på en riktig Rhodos-klassiker RAP DAS ARMAS :D hahah

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0