skogshuggar corr

yo yo yo! Sitter och kollar på The Hills, fina grejer det!
Är så jävla sjukt förkyld alltså, vet ni vad jag skulle behöva till min näsa? HAHAH ni vet en sån där sug som suger upp allt slem när man är hos tandläkaren? En sån skulle jag vilja sticka upp i näsan så att allt jävla snor försvann! hahaha, fan det skulle vara asroligt!

Ikväll ska jag kolla på film, och sen SOOOOVA.
Imorrn blir det tävling i Heby och sen bio, kommer totalt flippa sönder för vi ska se New Moon :D:D Vet ni hur äckligt länge jag har väntat på den filmen eller? vavav? iiiih

Visst ja, hahah igår var det jag och Pilly som var Salas största skogshuggare, jag gillade det. Ska nog alltid gå klädd så :)



Stövlar gjorda av finaste krokodilskinn, ett par fruktansvärt ovanliga jeans, senaste skogshuggar tröjan från Gant, Ryggsäck från RL den kostade fan 5500 spänn! Och wezc hörlurar modell större. fint va?:D



Vi hittade på en fånge på rymmen, vi fick ta till hårdhandskarna för att få besten att lugna ner sig!!


och nu funkar det inte att ladda upp mer jävla bilder, blir skitlack! hehhehheh

peace dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0