sanslöst superskönt

Där satt den liksom, äntligen. Har tid hos frissan jao på torsdag, kommer grina efteråt för att mitt hår kommer vara så kort, men FAAN så skönt att bli av med den brutala utväxten. haha!
Blir nog bara samma blonda färg ändå, jag är för mycket kyckling för att göra en flipp och färga galna slingor. Hur mycket jag än vill. faktiskt.

Nej, det blir jävligt skönt ska ni veta, har fan haft panikångest över mitt hår alltså.
plus Marre om du läser det här så MÅÅÅÅSTE du hjälpa mig att klippa mitt löshår för det är för långt asså. haha

mjorå annars så är det väl rätt bra måste jag säga. Fett skön vecka i skolan blir det nu också, ledigt imorrn ohyes!

jajaajaj, vet inte riktigt mer vad jag ska säga. Mer än att jag är glad idag :)

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0