ris

Shit vad sugen jag blev på ris! Haha, allvarligt det skulle inte vara helt fel just nu! :D Funderar på om jag ska koka lite ris och käka bara. haha, för jag vet inte hur man lagar något till. Det är fan hjärngympa på hög nivå!

Skolan idag gick fort, första dagen efter lovet och man är redan helt flåsig för man orkar inte! Det är iallfall bara 7 veckor kvar tills vinterlovet :D eller JULlovet :D
Och den här veckan går jag bara 4 dagar, skiter i torsdag för då ska Puffa besiktas så då vill jag vara med:)
Och nästa vecka går jag också bara 4 dagar :D För på torsdagen går jag bara tills kl 1 och efter det ska vi ju på kryssning :D Så på fredagen blir det ingen skola för min del :) NICE

hehe, mamma frågade nyss om jag inte hade något skol-grejs att göra.
Visst fan har jag det. Och visst fan orkar jag inte göra det.
Men jag ska skärpa mig, jag måste verkligen det.


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0