pyjamas-party this weekend

Har snackat i tele med mina girls Mariam och Pilar, som alltid blir det inte mycket vettigt sagt när vi snackar alla tre samtidigt och i munnen på varandra. Under vårat samtal så hann jag kissa, leta mat, inte hitta nån mat, svära, hitta knäckebröd och bre två mackor. haha! roligaste var att mamma har lagt undan bak-boken så att jag inte ska hitta den! haha fett elakt

Kom iallfall fram till att vi ska ha pyjamas-party på fredag :) Måste fan köpa en söt (helst rosa) pyjamas nu:) Undrar om det finns i Sala? Skulle inte tro det.. eller kanske nån Hello Kitty på HM! haha
Kan ju kolla efter det på onsdag när jag och Haggan ska fika :) Hoppas Vicky också följer med!

Nu kikar jag på CSI och lyssnar på musik :)
Ska ge fiskarna mat, dom gör så det bubblar i vattnet och så gör dom alltid när dom är sugna på lite fräsh fish-food ;) haha! Fan vad äckligt att vara en fisk, helt slajmig! Men det finns ju sånna människor också;) HAHA

JAAAA, och sen är jag kär i en människas utseende! fantabolous. haha asäckligt ord.

Roligast är att precis just nu gjorde dom orangea fiskarna en skum parningsdans, fan så sött. Hoppas vi får bebbar :D Har redan fått det men pappa fisken va skittaskig och käkade upp alla! haha way to go


Och jag ska bli gudmor nån gång i mitt liv :D Barnet ska heta Janiam så ni kan ju fundera på vilka föräldrarna är ;) haha!

peace och godnatt, hörs imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0