Prostitution is the worlds oldest profession

Jag har tråkigt.
Jag har verkligen jättetråkigt.
Hoppas att Marre mår skitdåligt idag, haha då skulle jag må lite bättre :) haha jag och Marre har verkligen en hatkärlek.
Hoppas Pilly och Fudd fick sig nått igår. HAHA nej jag skoja, hoppas dom hade kul :) Det hoppas jag faktiskt att Marre också hade :)

Funderar på att gå och hoppa lite i sängen, det är ju skitkul! Det är asbra träning också kom jag på för jag vart helt svettig och flåsig igår när jag hoppade i typ 10 minuter :D haha :D

Har redan mockat stallet, ska ut vid halv tolv hade jag tänkt och rida Trixie. Sen lite senare när Ida kommer ska vi rida ut på Majsan och Puma tillsammans, haha får se vem som sköter sig bäst ! Och kl 4 ska jag som sagt visa Timmy igen :)

Längtar tills torsdag, kryssning som kommer blir helt galen. Och sen på fredagen åker några av oss direkt från Stockholm till Västerås och går ut där :) Ashärlig helg med andra ord :)

Nu skriver jag bara massa skit för att jag har tråkigt, jag ber fan om ursäkt.

Jag älskar Wayne.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0