patetiska jag, men ibland är det okej

haha jag är sanslöst patetisk just nu.
sitter och lyssnar på kärlekslåtar, och inte fan vet jag varför. Jag är fan inte kär och jag gillar inte ens sånna smörlåtar. Men what the fuck, un-break my heart med Toni Braxton är ju skitfin. haha man vill ju börja gråta floder och sen snyta sig i sin killes skjortärm. HAHA
just ja, nu kom jag på att jag inte har nån snubbe. Så det blir väl att hämta lite skithuspapper och snyta sig på det viset istället. Tråkigt, men det funkar det med ska jag tala om för er.

Och nu måste jag verkligen ta körkort. Här är några anledningar till varför jag måste:

* Jag får en chihuahua av mamma
* Jag kan käka räker med Nic, Vic, och Joi
* Jag kan överraska Pilar med en nattlig körtur, och ge henne en kyss när vi säger adjö
* Jag kan åka hem till Marre och bajsa i hennes brevlåda
* Jag kan kolla hur snabbt det tar att åka till Umeå utan att bromsa en enda gång
* Jag kan åka till skolan utan att mitt hår blir förstört
* Jag kan lyssna på AShög musik och ragga på fiskartorget HAHAHAHAHAHA , det ska jag fan göra på riktigt!
* Jag kan åka hemifrån när jag är sur på mamma
* Jag kan hota mamma med att om jag inte får en ny jacka eller kanske ett par jeans så tänker jag köra i diket
* Jag kan helt enkelt göra massa roliga saker som jag inte kan göra nu


UUUUUUUUUUN BREAAAAK MY HEEEEAAART , SAY YOU LOOOVE ME AGAAAAAIIIN.
gud så fint jag sjunger här i soffan:)


från Un-break my heart till Sexy bitch. fina grejer det. Är det också en kärlekslåt? För det är väl en komplimang om nån säger att man är en sexy bitch? Jag tror Akon har lite svårt att uttrycka sina känslor på ett lite mjukare sätt. Men det har jag också, så det är chill Akkis.

Nyss slickade katten mig på hakan, är det också kärlek? Eller var det bara lite mat som satt där sen middagen? Jag tror jag tror på kärleken-

HAHA fan vad jag jiddrar, men ni behöver inte läsa.
Det här är precis vad som fladdrar i min skalle, fett drygt att ha sånna här tankar dagligen. BAJSA

ÅHHH nu ligger Ella på rygg och vill bli kliad på magen, tänk va skönt att vara en hund. Fast om jag skulle få sådär hårig mage så får ni fan slå ihjäl mig.

Nej nu är det Ugly Betty, lovely.

Vi kör kärlekstema ikväll bloggen.




This is true love, även om det ser ut som att jag skiter samtidigt som jag käkar.
Som sagt kan vi tjejer göra fler saker samtidigt.

HOHOHO
peace and LOVE


Kommentarer
Postat av: nicolina

jag kallas yoshi numera, plus att det är ju ganska kul om du ser ut sådär när du skiter din fucking mupp :D

2009-11-17 @ 23:01:04
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0