Paranormal Activity

Nu är jag inte riktigt lika rädd längre. Eller jofan det är jag, men jag får lägga känslorna på hyllan ett tag. haha
Igår var vi hos Pilly som sagt. Tills slut blev det jag, Pilly, Marre, Fudd, Niki, Suppe, Kenan och Janii. Iallfall så ville vi kolla på skräckfilm, och så blev det att vi kollade på Paranormal Activity. Ni vet den som det snackats rätt mycket om? Att den ska vara så jävla äcklig att folk går från biograferna och så?
Jag förstår dom hellt och hållet, seriöst jag höll på att skita på mig minst 10 gånger. FYFAN alltså vilken läskig jävla film alltså :'( Mår fan dåligt fortfarande. uuuusch.
Säger bara en sak till dom som ska se den, kolla inte på den på bio för då kommer ni dö. Kolla hemma istället så slipper ni bli anklagade för ofredande av eran bio-granne. Skämtar inte, om jag såg den på bio skulle jag ha hoppat upp i närmaste människas knä och gråtit blod.

fyfan, är skakis. haha jag skämtar heller inte!




peace, snälla elaka demoner. peace

Kommentarer
Postat av: jonna

kanske värd att kika på då :P haha

2009-11-09 @ 19:43:12
URL: http://dandruff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0