omhändertagen?

Sitter och kollar på ett sanslöst sjukt program på tv. Det handlar om folk som varit otrogna.
Nu slåss båda personerna som den otrogne varit med om den personen. Alltså båda vill ha henne. Tilläggas ska också att hon var gift med en kille och var otrogen med en tjej. Ja, iallfall så säger båda dom: Men jag tar hand om henne bättre än vad du gör. Hon följer med mig hem.

Säger inte att det är okej att vara otrogen, men alltså man kan fan inte tvinga nån att älska en. TYVÄRR big times. Men jo det som jag störde mig så jävla mycket på var att dom sa att dom "tog hand om henne" HELLO förfan det är väl inte en jävla retard som ni har att göra med? nej på riktigt så blir jag fan äcklad. Skulle aldrig vilja ha någon som tyckte att jag inte klarade mig utan den personen! fattar ni vad jag menar så nicka. okej, inte en jävel nickade. Om jag var tillsammans med en kille som tyckte att jag inte var någonting utan honom och att jag skulle gå under om jag inte hade honom , så skulle det enda som han fick av mig vara mitt finger. Han skulle heller inte få ha kul med det fingret, det skulle jag bara hålla upp och sen glida vidare.
Fyfan fattar inte hur man kan låta sig behandlas sådär. Äckligt bara. Gääääsh man är ju förfan en egen människa som kan tänka själv. oftast.

Och nu är det en kille som erkänner för sin fru att han är bög. Sånt händer ju, men fattar inte varför man vill berätta det i tv? haha fett skum.

haha iallfall så var jag tvungen att skriva detta, för jag vart så sjukt arg! haha

Ta ingen skit

peace

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare ;)

snygg blogg du har! fortsätt med att uppdatera (Y)

2009-11-02 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0