olidliga onsdag

Onsdagarna är dom värsta dagarna i skolan, tre lektioner på morgonen med bara 5 minuters rast imellan. Efter det har vi 3 timmars hål, och efter det den absolut värsta lektionen på hela veckan. SoF med Manfred. haha! kill me!

Jag, Nico, Haggan, Liza och Vicky gick iaf ner på stan på hålet :) Fikade först och sen gled vi in i Gallerian, jag som bara skulle kolla idag vart lite fattigare än vad jag hade tänkt. haha! Köpte foundation, mascara, ett armband, nudie-jeans och ett par klackar :) Fattigare men lyckligare.

Imorgon stannar jag hemma från skolan, ni vet en vilodag i veckan minst ;) haha! nejdå.
Men på fredag ska jag kämpa mig upp till skolan, fyfan det är inte lätt!

HAHAH förresten så är buljongen fortfarande ASROLIGT, hahahah. Gudja!

Imorrn är det MTV EMA kl 21 på Mtv, så det kan ni fan inte missa dudes! Det ska verkligen inte jag göra :D

ÅÅÅHH jaa och mamma är verkligen världens bästa och snällaste :D Idag hade hon köpt ett swarovski pannband till mig :D Alltså till hästarna ni som inte fattar ;) haha! Så jävla fint :D Thanks mamiiii :D



peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

haaaaahahah dan alltså,dan

2009-11-05 @ 08:22:39
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0