no other one

älskar den låten försatan i fan! :D

Vet ni? Jag är helt till mig, helt tokig, helt glad, alldeles speedad, helt jävla överlycklig! :D Vet ni vad som händer imorrn? So you think you can dance har premiär!!! På femman 5 i 10 tror jag det var :D Gissa vilka som kommer sitta klistrade? Jo jag och Pilly, tyvärr på olika ställen men det blir säkert ett antal samtal i pauserna som vanligt ;) hahah antingen gråter eller skriker vi. Jag älskar det! Hoppas att det kommer en ny Twitch, eller Joshua, eller Mark, eller Phillip, kanske en ny Jeanine, eller en ny Katie, eller ÅÅÅHHHH en ny Kupono :D:D:D: Vet ni hur galet taggad jag är eller? HAHA jag är hemsk, men jag älskar verkligen det!



Kayla och Kupono. Honom är jag kär i, synd att han troligen är lagd åt andra hållet :(



Phillip och Jeanine. Phillip ska jag gifta mig med, han är så jävla GRYM.



Twitch och Comfort, dom var med för förra säsongen. Sanslösa, älskar hiphopen till forever.

peace dudes


Kommentarer
Postat av: pillyy

du glömde vår lilla jason ju! :O

2009-11-10 @ 20:06:30
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0