nagellack är fan djävulens påhitt

Hur svårt ska det vara att måla naglarna egentligen? haha det är skitkrångligt verkligen!
Har nyss tvättat bort mitt rosa-aktiga och håller på att måla dom små jävlarna svarta nu. Haha, och så var jag tvungen att klippa dom askorta. (naglarna alltså) Det är rätt snyggt att ha långa naglar när man har typ rosa och sånna färger, men när man har svarta måste dom fan vara korta och nerbitna. haha! Det tycker jag iallfall :)
Grejen är att det är sjukt svårt att måla höger hand. haha, det blir skitfult och jag måste göra om typ 1000 gånger innan det ser okej ut. Men eftersom jag inte har något bättre för mig ikväll så får jag hålla på med det ;)

Förresten så fick jag Marre att gilla Cobra Starship, fan vilken talang jag är.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0